ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το υγραέριο παρέχει υψηλά επίπεδα ασφάλειας επειδή:
Η πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής και η απουσία οξυγόνου αποκλείουν την πιθανότητα έκρηξης.
Σε πιθανή διαρροή το αέριο διαχέεται στο περιβάλλον και δεν συγκεντρώνεται στο γύρω χώρο όπως τα υγρά καύσιμα.
Η εγκατάσταση δεν επικοινωνεί με την καμπίνα των επιβατών.
Οι δεξαμενές υγραερίου είναι κατασκευασμένες από κράμα σιδήρου – χάλυβα πάχους 3 χιλιοστών, έτσι αντέχουν σε έντονες δυνάμεις, χωρίς παραμόρφωση ή διαρροή.
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Σύμφωνα με το άρθρο 45 του Νόμου 2773/99 και συγκεκριμένα με το Φ.Ε.Κ. Α'286/22.12.1999 καθώς και την Υπουργική Απόφαση 18586/698/29.3.2000 επιτρέπεται στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων
Τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να είναι σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές καθώς επίσης να διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Το συνεργείο στο οποίο θα γίνει η εγκατάσταση - μετατροπή πρέπει να είναι συνεργείο συντήρησης και επισκευής και τοποθέτησης συσκευών αερίου στα οχήματα.
Ο επιβλέπων μηχανικός του συνεργείου θα πρέπει να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν.1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου.
Το αυτοκίνητο έπειτα από την εγκατάσταση, περνάει από ΚΤΕΟ, ώστε να διαπιστωθεί ότι όλες οι εργασίες έγιναν σύμφωνα με τους κανόνες που προβλέπει το υπουργείο.
Η Διεύθυνση Μεταφορών της Νομαρχίας ενημερώνει την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος. Τύπος καυσίμου "Αμόλυβδη - Υγραέριο Κίνησης".
Προσοχή: Ο πρώτος έλεγχος γίνεται σε δημόσιο ΚΤΕΟ. Όλοι οι επόμενοι έλεγχοι μπορούν να γίνουν και σε ΙΚΤΕΟ.